Veel gestelde vragen:

Waarom kan ik het onderdeel dat ik zoek niet vinden?

Steentjeswereld.nl werkt continu aan het optimaliseren van van de voorraad. Dat betekent een breder aanbod van onderdelen en hogere aantallen onderdelen. Dit doen we om te zorgen dat je altijd jouw missende onderdelen bij ons kunt vinden. Zit je onderdeel er niet tussen, schroom niet om ons te contacten via het contactformulier.

Hoe kan ik een specifiek onderdeel vinden?

Elk onderdeel heeft een uniek onderdeelnummber (bijv. 3001). Dit nummer kun je vinden in de instructies van het set. Je kunt in de zoekbalk zoeken op dit nummer. Je ziet dan direct of het onderdeel voorradig is. Daarnaast kun je via de categorieën in de shop gemakkelijk jouw onderdeel vinden.

Hoe snel wordt mijn order verzonden?

We hanteren een verwerk -en verzendtermijn van 1-2 werkdagen. We zijn bij de verzending afhankelijk van de externe partij PostNL. Als bij deze organisatie vertragingen bekend zijn worden deze vermeld op de site.

Ik mis een onderdeel in de levering, wat kan ik doen?

We picken je order handmatig en dit is mensenwerk. Ondanks een zeer punctueel voorraadsysteem kan het gebeuren dat er een onderdeeltje mist in je order. Je kunt dan binnen 14 dagen na verzending contact opnemen via het contactformulier. We zullen dan een passende oplossing zoeken in overleg.

Hoe kan ik mijn order betalen?

Je kunt bij het afrekenen gebruikmaken van een breed scala aan betaalmethodes. Bijvoorbeeld iDeal, Paypal, Bancontact, Sofort banking, EPS of Giropay.

Kan ik de order ook afhalen?

Afhalen is in overleg geen enkel probleem. Gelieve dit wel aan te geven in het opmerkingenveld in de order. We hebben geen gevestigde winkel die te bezoeken is om een order samen te stellen. We kunnen dus alleen verkopen verwerken die via de webshop zijn geplaatst.